Keresés
HU
Termékkínálatunk
    Menü Bezár

    Gyakori kérdések

    Hova szállítunk?

    Házhozszállítást saját futárszolgálattal jelenleg Budapest minden kerületébe, illetve Pest megye, Győr-Moson-Sopron megye, Komárom-Esztergom és Fejér megye legtöbb településére biztosítjuk. Szállítási területeink listája a kiszállítás oldalunkon található: https://www.kozertplusz.hu/kiszallitas

    Már országosan is elérhetőek a Közért+ termékei: 

    A működési területünkön jelenleg még kívül eső településeken élők az alábbi kategóriák széles választékából válogathatnak: (Italok; Tartós élelmiszer; Otthon, háztartás; Szépségápolás; Egészség, táplálékkiegészítők; Baba-mama; Állateledel, állatfelszerelés; Háztartás és szabadidő), melyet a DPD és MPL futárszolgálat szállít ki. Részletesebben a weboldalunkon tájékozódhatsz: https://www.kozertplusz.hu/kiszallitas

     

    Mi a minimum rendelési érték?

    A minimum rendelési érték a 7500 Ft.

     

    Mikor szállítunk?

    Reggel 08.00 -19:00-ig szállítunk, a hét minden napján.

     

    Van Expressz kiszállítás?

    Lehetőséged van expressz kiszállítást kérni, de jelenleg csak Budapestre és vonzáskörzetébe szállítunk expressz kiszállítással. Egységesen 2190 Ft a kiszállítási díj.

     

    Van Országos kiszállítás?

    A működési területünkön jelenleg még kívül eső településeken élők az alábbi kategóriák széles választékából válogathatnak:

    Termékkínálatunk menüpont: Italok; Tartós élelmiszer; Otthon, háztartás; Szépségápolás; Egészség, táplálékkiegészítők; Baba-mama; Állateledel, állatfelszerelés; Háztartás és szabadidő. A házhozszállításról a DPD és MPL* futárszolgálat gondoskodik, így kérjük a rendelési folyamat során a Szállítási időpont menüpontnál a DPD sáv kiválasztását.
    A DPD kiszállítási költség egységesen 2830 Ft. Az MPL árszabásairól és további részletes információkról kiszállítás oldalunkon tájékozódhatsz: https://www.kozertplusz.hu/kiszallitas

    *Abban az esetben, ha az MPL futárszolgálatot szeretnéd választani kérjük, mindeképp jelezd ügyfélszolgálatunk email-címén: ugyfelszolgalat@kozertplusz.hu , vagy a rendelés leadásakor a "megjegyzés" rovatban!
    MPL szállítás esetén csak utánvételes rendeléseket tudunk kézbesíteni.

     

    Mennyibe kerül a kiszállítás normál szállítási mód választása esetén?

    A szállítási díj a rendelésed értékétől függ, normál szállítási mód választása esetén:

    • 11.999 Ft-ig a szállítási költség 990 Ft.
    • 12.000 – 17.999 Ft értékű rendelés esetén 790 Ft.
    • INGYENES szállítást 18.000 Ft (és a fölötti) értékű rendelésnél biztosítunk.

    Amennyiben egész napos kiszállítási idősávot jelölsz meg, akkor egységesen 490 Ft a kiszállítási díj. További részletes információkról weboldalunkon tájékozódhatsz: https://www.kozertplusz.hu/kiszallitas

     

    Hogyan tudok fizetni?

    Megrendelésedkor több fizetési lehetőség közül is választhatsz:

    • Online bankkártyás fizetés (OTP SimplePay)
    • Utánvét (készpénzben vagy bankkártyával a futárnak)

     

    Hogyan kapom meg az ÁFÁ-s számlámat?

    Az ÁFÁ-s számlát elektronikus formában, email fiókodban fogod megkapni.

     

    Hol található a fizikális élelmiszer üzletük?

    A Közért+ egy online élelmiszer kereskedelmi weboldal, amely fizikális bolttal/vásárlási lehetőséggel nem rendelkezik. Rendelésedet a kozertplusz.hu weboldalon keresztül tudod leadni.

     

    Hol tehetek panaszt, illetve hol adhatok be javaslatokat a szolgáltatás javítására?

    A beérkezett panaszokat, illetve javaslatokat minden esetben az ügyfélszolgálat kezeli.

    Hétfőtől péntekig, 08:00-tól 16:00-ig:

     

    Mit tegyek, ha sérült vagy hibás terméket kaptam, vagy ha nem kaptam meg a rendelésem egy részét?

    Kérjük lépj kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal, hogy haladéktalanul segíthessenek a probléma rendezésében.

    Hétfőtől péntekig, 08:00-tól 16:00-ig:

     

    Hogyan törölhetem a megrendelésemet?

    Kizárólag az ügyfélszolgálaton keresztül lehet rendelést törölni!

    Kérjük az alábbi email címen vedd fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálatos munkatársainkkal:

    Hétfőtől péntekig, 08:00-tól 16:00-ig: ugyfelszolgalat@kozertplusz.hu

     

    A hűtést igénylő termékek nem fognak megromlani a kiszállítás alatt?

    Minden kiszállító autónk rendelkezik hűtés funkcióval, így a legnagyobb biztonságban érkeznek a csomagok, a hűtési lánc megszakítása nélkül.

     

    Hogyan tudok beregisztrálni a webshopra?

    A jobb felső sávban találod a saját fiók ikont, kattints rá, majd a „REGISZTRÁCIÓ” gombra. Töltsd ki az regisztrációhoz szükséges adatokat és a végén fogadd el az Adatvédelmi Szabályzatot, illetve az Általános Szerződési Feltételeket. A megadott email fiókodban aktiváld az új regisztrációdat. https://www.kozertplusz.hu/register

    Részletes útmutatót a Vásárlási segédlet oldalunkon találsz.

     

    Regisztrálás nélkül is adhatok le rendelést?

    Természetesen igen! Azonban érdemes regisztrálni webshopunkban a gyorsabb és egyszerűbb rendelésleadás érdekében. A beregisztrált fiókodban gyűjthetted a közértpontokat és csatlakozhatsz hűségprogramunkhoz is. Már az első vásárlásod után automatikusan kapsz KözértPontokat, amivel a következő vásárlásod végösszegét tudod csökkenteni.

    A Közértpontokról és a Hűségprogramról részletesen is olvashatsz oldalunkon:

     

    Mit jelent a kívánságlista? ❤

    Elmentheted kedvenc termékeidet, hogy mindig gyorsan megtaláld őket. Ezzel a funkcióval könnyedén megtervezheted a bevásárló listádat is. Plusz előny, hogy nem törlődik a kívánságlista a kosártartalommal ellentétben, így akár előző nap (vagy napokkal korábban) elkezdheted a bevásárlólista összeállítását.

    Részletes útmutatót a Vásárlási segédlet oldalunkon találsz.

     

    Mikor kapok kupont?

    Hozz létre oldalunkon saját vásárlói fiókot, mi pedig megajándékozunk első vásárlásod alkalmával 15% kedvezménnyel. 

     

    Mit jelent a Hűségprogram?

    A Közért+ Hűségprogramunk keretén belül minél többet vásárolsz, annál magasabb szintet érhetsz el: először a bronz, ezüst, majd az arany fokozatot. A különböző szintekhez tartozóan állandó %-os kedvezményhez juthatsz a vásárlásaid végösszegéből, sőt, minden szintlépéskor egyszeri 15 000 Ft-os kedvezménykupon jár ajándékba. A Hűségprogramról részletesen is olvashatsz oldalunkon: https://www.kozertplusz.hu/husegprogram

     

    Mit jelent az Ajánlói program?

    Amennyiben regisztrált vásárlóként ajánlod ismerőseidnek, hogy nálunk vásároljanak és az általad meghívott személy első rendelése sikeresen teljesül (kiszállításra kerül), akkor mindketten 1500 Ft értékű KözértPont mennyiséget kaptok, amivel tovább tudjátok csökkenteni bevásárlásotok végösszegét. Az ajánlói programról részletesen is olvashatsz oldalunkon: https://www.kozertplusz.hu/ajanloi-program

     

    Mit jelent a KözértPont Pontgyűjtő Program?

    Egy egyszerű és gyors regisztráció után, már le is tudod adni a rendelésedet. A KözértPontok automatikusan járnak minden vásárlásod után, 100 forintonként 1 pontot kapsz, tehát pl. 8765 Ft-os vásárlás után 88 pont jár. A következő vásárlás alkalmával levonja a rendszer a 88 Ft-ot (88 pont beváltása), amennyiben bejelölöd a rendelés véglegesítése során a 4. pontban a fizetési módnál, hogy szeretnéd beváltani azokat.  Arra is van lehetőséged, hogy a pontokat tovább gyűjtsd és egy másik vásárlás alkalmával váltsd be őket. A Közértpontokról részletesen is olvashatsz oldalunkon: https://www.kozertplusz.hu/gyujtsd-vasarlasaiddal-a-kozertpontokat

     

    Közértplusz díjaink 2024

    online bevásárlás

    Szállítunk hozzád?

    Ellenőrizd, hogy a kézbesítési címeden elérhető-e szolgáltatásunk!